Snadná reklamace a vrácení zboží

Vážíme si vaší důvěry a chceme, abyste se při nákupu na našem e-shopu cítili bezpečně. Proto vám přinášíme přehled vašich práv a našich povinností týkajících se vrácení zboží a reklamací, jak je stanovuje český občanský zákoník a předpisy Evropské unie.

Vrácení zboží bez udání důvodu

Při nákupu přes internet máte jako spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo se vztahuje pouze na nákupy uskutečněné mimo obchodní prostory, tedy například přes internet, telefon nebo e-mail.

Jak postupovat:

    Informujte nás o odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží buď na stráce reklamace, nebo emailem na info@xtemu.cz

    Zboží nám zašlete zpět do 14 dnů od oznámení o odstoupení.

    Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme peníze do 14 dnů, včetně nákladů na původní doručení.

Výjimky z práva na odstoupení:

    Zboží vyrobené na míru nebo upravené podle přání zákazníka.

    Zboží podléhající rychlé zkáze.

    Zboží v uzavřeném obalu, které bylo po dodání rozbaleno a z hygienických důvodů jej nelze vrátit.

 

Reklamace vadného zboží

Pokud zakoupené zboží vykazuje vadu, máte právo jej reklamovat. Zákonná záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží.

Postup při reklamaci:

    Kontaktujte nás s popisem vady a přiložte doklad o koupi buď na stráce reklamace, nebo emailem na info@xtemu.cz

    Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

    V případě oprávněné reklamace máte nárok na opravu, výměnu zboží, slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy.

 

Důležité informace:

    Pokud se vada projeví do 12 měsíců od převzetí, předpokládá se, že zboží bylo vadné již při převzetí.

    Náklady na dopravu při uznané reklamaci hradíme my.


Jak zboží vrátit nebo reklamovat

Pro usnadnění procesu vrácení nebo reklamace doporučujeme:

    Vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy nebo reklamační formulář dostupný na našich webových stránkách na stráce reklamace, nebo emailem na info@xtemu.cz

    Zboží pečlivě zabalit, ideálně v původním obalu, a přiložit vyplněný formulář.

    Zásilku odeslat na adresu uvedenou v kontaktech na našem e-shopu na adresu skladu: ABEDEO s.r.o., U Pily 719, 37001 České Budějovice

 

Věříme, že tento přehled vám poskytne potřebné informace a usnadní případné vrácení nebo reklamaci zboží. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu uvedeného v sekci Kontakty.

Odeslat článek známému   Vytisknout